Loppis//Mat//Kändisspaning

Åh vilken fin kväll det har varit! Vi började med att åka till en loppis där jag fyndade en mörkblå cape, den var dock ganska tråkig så jag funderar på att så dit fransar och kanske något band. Efter loppisen åkte vi till Simrishamn igen och gjorde ett stopp vid hamnen där vi åt thaimat. Och just det, vi såg en kändis där! Ni vet en av de vuxna adoptivföräldrarna i filmen Patrik 1,5? En av bögarna. Det var i alla fall en av dem, Torkel Petersson. Här kommer lite bilder.

UPDATE! Upptäckte att mamma visst hade lyckats fånga kändisen på bild utan att hon visste om det, ni ser honom på bild nr 5 med svarta kläder och en stor vit väska/påse.





Kommentarer

ärligt talat har jag nog inte velat se den för jag är rädd för att den just ska vara bättre än twilight serien, haha :) samma sak med true blood, inte sett den heller :)



Åh va roligt och vilken tur att dom valde dig :)

» lea

vill se capen då :>

Gustav Skarsgård eller Torkel Pettersson var det ju isåfall! Två av Sveriges bästa skådespelare enligt mig.


Kom ihåg






Trackback