Läsarstilen #45

Idag är det Elin som är 17 år som delar med sig av sin outfit. Om ni vill spana in den här brudens blogg klickar ni här; http://elinlovisakarolina.blogg.se


Halsband - Gjort själv
Topp - H&M
Skärp - Ginatricot
Armcuff - Lindex
Jeans - Carlings
Skor - Nelly

Elin säger;
Just nu inspireras jag mycket av etno-stilen, 70- och 90talet. Jag älskar fransar, fjädrar och stora solglasögon!

Det här är en outfit helt i min stil, riktigt jäkla snyggt! Allt passar som så bra ihop, som om de skapades för att förenas med varandra så här i en look. Favoriterna är nog t-shirten, armcuffen och särpet, haha eller det är lika bra att säga alltihop, det var för svårt att välja. Måste även säga att de där supertajta jeansen sitter perfekt på hennes spiror. Massor av plus från mig, jag skulle absolut kunna kopiera hela outfiten rakt av!



Vill du också synas med din outfit på min blogg? Läs hur du gör HÄR!



Kommentarer

så snyggt! :D outfiten skriker inspiration

» Elin

Åh, vad kul! Tack:D

åh va snyggt!


Kom ihåg






Trackback