Jag såg mig själv i Svinalängorna!



Den 4 november 2009 var jag med som statist i filmen Svinalängorna, Noomi Rapace (hon som spelar Lisbeth Sallander i Män som hatar kvinnor) har huvudrollen i filmen och Ola Rapace (han som spelar den snygga polisen Stefan Lindman i Wallanderfilmerna) är också med i den. Filmen hade biopremiär i december 2010 men jag var aldrig och såg den eftersom jag har mina ryggproblem och inte klarar av att sitta stilla så länge. Men nu i slutet av juni släpptes filmen på dvd så jag, mamma och Andreas har precis suttit och sett den och vet ni vad, jag såg mig själv i filmen! Det var dock väldigt mörkt och regnade och man ser inte direkt att det är jag men jag vet ju att det är jag, det är ju huvudsaken. Kul kul, hihi. Har någon av er sett filmen?

Här kan ni se fler bilder från inspelningen och vad jag skrev om dagen.



Kommentarer
» Bunny

Åh vad kul! :D Tror dock inte jag sett filmen.

nej de har du nog inte frågat och har faktiskt inte sett den serien :)



åh va roligt, hur får du va statist i filmer? vet ju att du vann new moon statist rollen men hur gick detta till:)?

» ida

sv: jajemen :)



men du,vad kul att vara statist! :D

sv- dom är sjukt snygga fick mina idag :)

Häftigt, jag har inte sett filmen även om alla säger att den är bra... Har inte velat, haha (a)

» Alex

Jadu, han är RIKTIGT snygg! Jag smälter också när jag ser honom, och hade nog blivit riktigt nervös om jag hade träffat honom så. Så charmig! Jag kände nervositeten bara av att läsa det du skrev i förra inlägget ;D


Kom ihåg






Trackback