We're off to never never-land

För ett par dagar sedan såg jag en bild på en blogg där en tjej hade på sig en oversizekavaj och utanpå den på ena armen hade hon ett armband, det var så jäkla snyggt! Idag provade jag själv den kombon och måste säga att jag verkligen gillar den. Idag var jag för övrigt på Röda korset och shoppade lite på deras rea. Haha, jag tycker alltid det är lika kul när second handbutiker som redan från början är billiga har rea för då bli allt extremt billigt! Jag kom hem med ett par tröjor, en väska och ett skärp, lovar att visa upp allt om nån dag.



Skor - Mammas gamla
Jeansleggings - H&M
Tinika - Gina Tricot
Kavaj - Nelly.com
Hatt - H&M
Sjal - Second hand
Ormarmband - Second hand
Ring - Bo Ohlsson



Kommentarer

Älskar kavajen!! Såå snyggt att den är så lång! Kul idé med ormarmbandet utanpå kavajen... :) Snyggt!!

älskart, får lite uk feeling :)


Kom ihåg






Trackback