Mitt nyår i bilder och text

Här är lite bilder från mitt nyår som jag spenderade med familjen för typ första gången på jag vet inte hur många år, annars brukar jag vara med vänner, ett år var jag även med dåvarande kille.



Till förrätt åt vi snittar.



Till varmrätt serverades soppa med räkor, lax och färska musslor.



Och till efterrätt blev det en super god hemmagjord glass som mamma gjort, den var med smak av björnbär och lime, till det åt vi nötkrokant.



Min fina lillebror.




Jag och moder.



Och så bjuder jag på en familjebild också.



Hur firade ni in det nya året? Hade ni kul?

Inatt kl 23.59 avslutas min tävlingen där du kan vinna snygga örhängen, tävla HÄR!



Kommentarer
» Hanna

Hej! Jag tänkte passa på att önska gott nytt år och tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se. Där kan du läsa om mitt 2010, mina senaste shoppingfynd, vad som hänt i bloggvärlden under året osv.. Ha en trevlig kväll!

Du som gillar fuskpälsar och leopardmönster,sök efter leopard så kommer fina fuskpälskappor upp :-)

härliga bilder :)

Anonym. Hmm söka på google eller?


Kom ihåg






Trackback