Läsarstilen #37

Nu är det 18-åriga Melanie's tur att visa sin outfit här på bloggen, ni kan spana in hennes blogg här; http://melanief.webblogg.se/


Byxor//H&M
T-shirt//H&M


Ibland är en outfit snyggast när den är som enklast, så är det i det här fallet om du frågar mig. Jag har mer och mer fastnat för det svarta och raka byxorna, i vissa fall lite utsvängda också. Jag är faktiskt själv lite smått i jakt efter ett par. Jag Tycker att Melanie passar riktigt bra i sina, nästan så att de utgick från hennes kroppsforn när de gjorde byxorna. Massor av + från moi.



Vill du också synas med din outfit på min blogg? Läs hur du gör HÄR!



Kommentarer

Det är så sant, ibland är verkligen det enkla det absolut snyggaste :)

Svar: Vad bra att du inte tyckte det. Tänkte bara om jag kommer här som en stranger och bah: "Wow, snygg kropp!" Kände att det kunde misstolkas ;) Annars har jag inte alls problem att ge beröm! ;P

sv. ja! :) ska du hitta på nåt särskilt i helgen då? :)


Kom ihåg






Trackback