Inspiration

De här tre bilderna är de nya tillskotten i min inspirationsmapp här på datorn! Bilden uppe till vänster är så jäkla fin, speciellt då solen kommer fram så där i bakgrunden. Sen gillar jag även själva outfiten, svart vitt och silver kan nästan inte bli fel. Bilden nere till vänster är också grym! Älskar verkligen kombinationen med långklänningen och leopardjackan! Och sist men inte minst bilden till höger, AS-SNYGGT! Ser så där coolt avslappnat ut. Ge-mig-sommar!



Tyvärr har jag inte källorna, brukar inte spara dem..



Kommentarer

sv: eller ännu bättre, du kan ta ett par kilo(läs:10) av mig istället, har vi en deal? haha

Tycker att bilden till höger är rätt bra snygg jag med, cool o relaxed!



klicka visst på skicka förtidigt...

mammalivet, ja, hur ska man beskriva det? jag kan inte vara mer lycklig, har världens goaste unge :) dagarna flyger så fort förbi, det har redan gått 3 månader och hon allt förutom liten baby längre. trodde aldrig att jag skulle tycka att det var tråkigt att bara sitta hemma om dagarna men lite långtråkigt har det faktiskt börjat att bli haha snart blir det vår, sedan sommar och då händer det lite mer.

» Linn

bilden till vänster ser lite ut som en tjej vars blogg jag läser.! ;)

om det ej e hon så har i alla fall cool klädstil!

filippalund.se



kram linn

Linn- Kikade in på hennes blogg men kände inte igen mig så jag tror inte det var där jag fann bilden, men tack ändå för som du säger har hon en ball stil! :)

Kram

» Fancy

sv: Tack så mycket! dom två översta kommer från min blogg :) Kram!

Very nice site!


Kom ihåg






Trackback