En dag i Ystad..

Imorse efter mitt besök hos sjukgymnasten åkte jag och mamma in till Ystad då hon hade en del ärenden att uträtta och jag bara ville ut ur huset ett tag (att åka till sjukhuset räknas inte, haha). Det var så himla härligt för det var strålande sol och den värmde verkligen vilket behövdes då det var nån/några minus ute och lite blåst.



Sen fick vi uppleva något väldigt märkligt.. Det var som sagt strålande sol ute så himlen var blå med lite lite dis här och var och helt plötsligt började det snöa? Jag tror aldrig jag har sett det snöa samtidigt som det är blå himmel och sol? Jaja.



Jag hann in på lite affärer också och inne på Lindex hade dom halva reapriset så jag fick med mig fyra grejer hem för 75 kr, visar nån annan dag vad som fick följa med :)



Sen ikväll dyker en outfit upp men nu måste jag vila för jag har himla ont i ryggen och benet efter att ha gått ovanligt mycket idag.. Vad gör ni ikväll förresten?



Kommentarer

ang. one tree hill , hittar ingenstans där jag kan se / ladda ner det, va hitta du det?


Kom ihåg






Trackback