Trevlig helg!


Pic från i somras när jag och Therese var i Sthlm.

Hej! Äntligen fredag va?! Inte för att det gör någon skillnad för mig men för er som går i skolan och jobbar är det ju helg och ledighet och vissa får ju även lov nu. Kul för er. Idag har det inte hänt så mycket, har sett det nya avsnittet av The Vampire Diaries och som alla andra avsnitt var det bra! har även vart hos sjukgymnasten och fått hem nå nya grejer som kanske kan lindra nervsmärtorna.

Nog om det, jag hoppas ni får en mysig och bra helg! :)



Kommentarer

Du samma för mig med, det gör som ingen skillnad med helg, tycker alla dagar som flyter ihop, har knappt nån koll alls :P hoppas du får en bra helg med snuttan :) kram

sv: Ja lite dyr tyvärr - vet inte om man kommer använda den så mycket så att det är värt det, troligen inte. Hoppas du har en fin fredagskväll :)

sv; haha, och kallare ska det bli!

nej, jag går bara andra året, (;

ajdå, så det har inte blivit någe bättre alls sedan operationen? Krya!

Babyhoe- Hehe jo, allt flyter ihop, ibland vet jag knappt vilken dag det är :P Kram kram kraaaaaam <3

sv: haha, det skadar aldrig att fråga igen! :)

ajdå, får väl hålla tummarna på att det blir bättre snart då! Själv har jag också börjat få lite problem med ryggen, men det är antagligen för att jag sitter lite illa ibland. Haha.


Kom ihåg






Trackback