Stressigt och blogguppehåll



Oj oj säger jag bara.. Imorgon åker som sagt jag och mamma till Köpenhamn där vi stannar tills på söndag! Vi ska stå på modemässan med mammas smycken, har du krokarna förbi finns vi i Bella center i monter C1-020C. Tyvärr går det ganska så dåligt för oss då skrivaren prövar våra tålamod och jag kan säga att den vinner. Har massssor av viktiga eller t.o.m super viktiga grejer som vi ska skriva ut men den bara stenvägrar och vi har inte direkt tid över imorgon. Just nu har jag bara lust att misshandla den förbannade skrivaren!!!!

Okej, nog om det. Vi kommer troligen inte ta med någon dator vilket betyder att jag inte kommer blogga på ett par dagar, jag kanske mobilbloggar någon enstaka gång men det är inget jag lovar. Jag har tidsinställt några få inlägg men kika in här igen på söndag eller måndag för då kommer jag troligen bjuda på en hel del bilder :)

God natt, PUSS!



Kommentarer

hoppas du får de fint i grannlandet och att ryggen inte strejkar för mycket =)

kram<3

så lite så :D

har du sett dessa på blogg.se framsida???

http://sandraevaldsson.se/2011/february/acne-atacoma.html :)


Kom ihåg






Trackback