Sista minuten!

Vi drar till Lanzarote i Spanien imorgon! Jag och la familia bokade precis en sista minuten för att spendera 8 dagar i Lanzarote, hur härligt?! Flyget går dock från Göteborg (ca 34 mil härifrån) så vi måste upp i gryningen och bila dit men det känns ju inte allt för farligt (säger jag som inte måste köra utan bara kan somna om, hihi). Datorn får stanna hemma så det blir ett blogguppbehåll på ca en vecka men det ska vi nog ta oss igenom. Nu ska jag snart börja plocka fram sommarkläderna som ska med, ser ut som om dagarna kommer bjuda på 20-24+ och sol. Åh vad det ska bli skönt!

Här ska vi bo.


Det kommer upp fler inlägg innan vi åker så kika in lite senare.



Kommentarer

åh va härligt :D sola och bada lite åt mig haha (:



Ja, haha äntligen har jag en kommentarknapp, bättre sent än aldrig (=



Precis, det är aldrig roligt!



Ja med :D det börjar i mars, wiiie!

Gött mos! Ha det underbart och jag hoppas värmen gör dig gott.

Åh vad jag älskar Lanzarote :D har varit där 4 ggr förut när jag var lite mindre, underbart! hoppas ni får en solig och fin vecka :D

Men gud så underbart!! Ha en riktigt fantastisk vecka nu!! :D

oooooh underbart :D:D:D:D:D guud vad roligt för er! och skönt!!! ska bli kul att se massa bilder när du kommer hem igen!

se till att njuta riktigt ordentligt :D


Kom ihåg






Trackback