Något som jag älskar..



Om det är något jag verkligen gillar så är det att få oväntade brev och grejer i posten. Nog för att mejl är smidigt och bra men vanliga brev skickade som snigelpost (som inte alls är sekiga längre) är bra mycket roligare att få. Idag fick jag en Alla hjärtans dag hälsning av söta Therese, tack tack tack, det gjorde verkligen min dag! Sen förra veckan fick jag vykortet ni ser ovan av Sara och veckan innan det fick jag brev av Hanna med små presenter. Tror jag nämnt det en gång förut men vi brukar skicka brev till varandra och i varje brev skickar vi med en liten present, kul.

Dessa små gester piggar verkligen upp min annars rätt så enformiga och tråkiga vardag och jag är så tacksam över mina vänner än om vi bor så långt ifrån varandra nu. TACK för att ni finns och tänker på mig <3 Kraaaaaam



Kommentarer
» BabyH

Tack för att du finns med lilla snuttan :) Hoppas du haft en super-alla<3nsdag :) puss och kraaam :)


Kom ihåg






Trackback