Militärgröna brallaxer!

Efter att jag såg de här militärgröna byxorna från Culture har jag inte kunnat sluta tänka på dem, vill-så-gärna-ha-dem! Var på ännu ett läkarbesök idag (vill bara spy över sjukhuset, är så äckligt less på vara där) och efter det gick jag in på Lindex en snabbis för att köpa en ny foundation. Kunde inte låta bli att kika lite på rean och fann ett par militärgröna byxor där. Tyvärr var dem en storlek för stor men jag behöver bara göra två insnitt i midjan för att fixa det annars satt dem bra så jag slog till! Dem är ju absolut inte lika fina som de från Culture men kände ändå att dem kommer bli väl använda, speciellt till hösten!

Här är en liten sneak peek på brallorna, visar hela om nån/några dar. Färgen ser väldigt konstig ut på bilderna, de är som sagt ganska mörkgröna, typ militärgrön.



Gillar detaljerna nere vid bensluten!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback