Läsarstilen #40

Idag är det 17-åriga Arbnora som visar sin outfit, ni kan spana in hennes blogg här; www.itsjustme.devote.se


Hatten är ifrån Lindex
Halsduken från Vero Moda
Skjorta från Gekås
Högmidjade Harembyxer från Lindex
Skor från Vagabond

Arbnora säger;

Mode och shopping är något som representerar mig och det är även min passion.
Det är verkligen något jag brinner för. Den jag inspireras av är Rihanna som även är min främsta idol.

Jag tycker det här var riktigt snyggt, så där avslappnat och snyggt som jag gillar det! Hatten gillar jag, (såklart, haha), jag är ju en riktigt hattmänniska men jag diggar även byxorna som ser riktigt bekväma ut! Snyggt snyggt snyggt!



Vill du också synas med din outfit på min blogg? Läs hur du gör HÄR!



Kommentarer

tack (: kul att du gillade den :) jaa, de många som sagt det, att tiden går så jeeekla fort alltså! Inte bra alls.



Haha, jag njuter av vintern för det ser ut som det blir min sista på två år (: ska ju studera i LA om allt går rätt :) Annars är jag inte så förtjust i vintern då jag är kall-blodad, jag är iskall året om, ända gången jag är lite varm är om jag ligger i solen och steker på sommaren, haha, ett ständigt problem :p

Vad roligt! Snyggt förresten


Kom ihåg






Trackback