Läsarstilen #38

Nu är det 19-åriga Elins tur att dela med sig utav sin snygga outfit. Ni kan läsa hennes blogg här; www.elinl.devote.se


Stickad Lammullströja - Cos
Seetrought klänning - Bikbok
Väska - Zara
Örhängen - Mango
Och svarta converse


Elin säger; "För tillfället inspireras jag mycket av Celine och Burrbery Prorsum. Jag gillar att klä mig mer minimalistiskt och "klassiskt paris" - aktig, med dova färger och få accessoarer men med en lite "rockig" touch på det hela."

Det här tycker jag var gör-snyggt! Ofta kan en transparent klänning/kjol göra en outfit rätt så festlig men hon har verkligen lyckats med att "klä ned" den med den svarta tjocktröjan och hennes converse. Riktigt snyggt! ++++++++



Vill du också synas med din outfit på min blogg? Läs hur du gör HÄR!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback