En lite försenad outfit..

Hejsan! Är precis hemkommen efter ett "pass" hos sjukgymnasten. Det var lite tungt då kroppen fortfarande är utan kraft (läs mer om det här). För övrigt beror det nog på medicinen, minskade dosen i förrgår och då försvann huvudvärken nästan helt och jag fick lite mer ork i kroppen så nu ska jag sluta med den helt då den även ger mig ganska så kraftig hjärtklappning.

Här är i alla fall en outfit som jag bar andra dan (tror jag) på modemässan.



Skor//Bo Ohlsson
Jeans//Lindex
Skjorta//Second hand
Jacka//Köpt i London
Keps//KappAhl
Smycken//Milla of Sweden

Nu ska jag kika på nyaste avsnittet av The Vampire Diaries.
Ciao!



Kommentarer

sv: Ja men visst är det ett kul samarbete - väldigt otippat för att vara för H&M faktiskt. :)

Vilka underbara smycken!!


Kom ihåg






Trackback