Vampire Diaries på tv suger och lite om ryggen.

Jag verkligen önskar att jag kunde säga att jag är på rätt spår nu med ryggen och att den börjat gå tillbaka till det "normala" (normala för mig) men tyvärr. I onsdags började jag träna igen hos sjukgymnasten efter en ca tre veckor lång paus, en vecka var jag ju hos Therese i Göterborg och dagen efter jag kom hem från henne började ju det här, att jag blev så mycket sämre och då orkade jag helt enkelt inte träna. Jag trodde att det skulle gå över av sig själv men i och med att det inte verkar göra det är det dags att ta upp träningen igen, dock mer försiktigt än tidigare. Vi har minskat belastningen en hel del, jag gör inte lika många av övningarna och jag får lägga mig ner och vila mellan varje övning. I torsdags var den första dagen sedan den 21 november som jag kände mig lite bättre och jag hoppades så att det börjat vända men idag är jag värre än jag vart på flera dagar så nej, det verkar inte ha börjat vända. I fredags fick jag förresten hem en korsett som jag ska prova nu i helgen och se om den kan ge mig lite smärtlindring genom att hjälpa att "hålla uppe" ryggen. Haha ni ska se vilken midja jag får när jag har på mig den, värsta getingmidjan typ :P Det jag egentligen vill ha sagt är att min bloggning kommer fortsätta vara lite usel tills jag blir lite bättre.

Och en sista sak.. Jag ser alltid The vampire diaries på datorn via nätet när de nya avsnitten kommer ut men för ett tag sen såg jag att det var ett avsnitt på tv så jag satte på det men efter typ fem minuter bytte jag kanal för det var så dåligt. HERREGUD vad har de gjort med serien på kanal 6?!?!! De har ju klippt bort allt som är bra och spännande!! Man fick inte se när de satte pålen i en utan helt plötsligt låg hon bara på golvet död. Man fick heller inte se när Damon bröt nacken av en utan han låg helt plötsligt också på marken utan att man fick se vad som hände. Jag skulle ALDRIG se den serien på tv så om ni gör det borde ni prova se ett avsnitt via nätet istället för där har dom inte klippt bort en massa. Eller köpa boxarna för där är det heller inget bortklippt.

Det var allt för den här gången. Ciao.



Kommentarer
» Ida

VAAAAAAAAAAAAD?! hdgfkskjnh Har alltid alltid sett TVD på teven så jag har inte haft någon aning om att de klipper bort saker. Nu blir jag arg. Men mest ledsen. Och bedragen. Inte okej.

Jag håller fullkomligt med, jag märkte det först i 2x22 där katherine skär av Johns fingrar, och nu har de spårat ut totalt. U_U

Det var längesedan jag såg de tpå tv så jag har ingen aning om att de klipper bort saker och ting, varför? pga censur? Knäppt!



Jag hoppas att det känns bättre när du bär korsetten! Fastän det är något som bara hjälper för stunden.

ni som ser det på näter, vars ser ni det? :)

vad tråkigt att du fortfarande ionte mår bättre :7 kan det bli så att du kanske inte ens kan komma upp till umeå?? you have to tell me giirl! :( jag är iaf ledig varje helg och veckodagarna är det ibland dagtid, ibland kvällstid jag jobbar. vilka dagar exakt var det du skulle vara i umeå?

» H

Det är för att repriserna sänds då även småbarn kan sitta vid tvn och då klipps avsnitten om för att liksom anpassas till även en yngre publik. Man får inte enligt lag visa vissa saker under vissa tider på tv i Sverige :)

Oj! tur att man inte ser Vampire Diaries på TV! Galet att dem klipper bort så mycket, tycker sverige brukar klara av ganska mycket annars :S


Kom ihåg






Trackback