Tradera-tips


Bilder asos.com

Jag tänkte tipsa er om den här fuskpälsen som ligger ute på tradera just nu. Den är i stl 34 och kommer ursprungligen från asos.com där priset är 108.17 dollar (ca 740 kr) och på tradera ligger budet just nu på 242 kr. Auktionen går ut imorgon , 14 december kl 20:08 och jackan är helt oanvänd. Om den hade varit i en storlek större hade jag varit riktikgt sugen på att lägga ett bud men jag är ganska säker på att en 34 är för liten för mig, speciellt om man vill ha tjocka kläder på sig under. Men jag kan ju i alla fall tipsa er om den! Jag är fruktansvärt sugen på en fuskpäls som är lite längre, i alla fall så den täcker rumpan så om ni har tips på en snygg och relativt billig kan ni väl tipsa om den?
Kram!



Kommentarer

Vad tycker du om päls? Äkta eller fake? Gå gärna in på min blogg och läs mitt inlägg och skriv vad du tycker. Kram


Kom ihåg






Trackback