Skinnbrallor

Som ni vet så stod ett par skinnbrallor med fickor framtill och baktill på min önskelista inför jul men de har jag nu strukit från listan för idag köpte jag ett par själv! Det var på seconds.se som jag fann annonsen på skinnbrallorna nedan som ursprungligen kommer från bubbleroom där de kostar 449 kr. Priset på de begagnade som jag köpte var betydligt mindre och näst intill oanvända (använda en gång) så jag kände att jag aldrig skulle få tag på ett par lika billigt så jag slog till. Nu hoppas jag bara att de passar när de kommer :)


Bilder från bubbleroom.



Kommentarer
» bea

snygga !! Det är så himla snyggt att matcha skinnbyxor med en helsvart outfit med svarta kläder i olika matrial som tex sammet !!

Jag älskar också skinn byxor. Såg att dom var från sisterspoint, deras byxor är lite större i storlek så de flesta får gå ner en storlek för att dom ska sitta bra (om man vill att dom ska siitta tight)

Schnygga! Kommer nog sitta jäkligt bra på dig!

Kram kram kram!

Snygga brallor!!

Snyggt med skinnbyxor!

SNYGGA!



www.alexandrastyle.se

» Aaron

You're gonna look hot in those for sure!


Kom ihåg






Trackback