Outfit andra advent

Hejsan. Jag tror att ni har missuppfattat mig lite, eller det jag skrev i förr förra inlägget. Jag mår inte bättre utan är precis lika dålig i ryggen utan det jag menade var att jag kände mig fräschare i och med att jag hade klätt mig och sminkat mig, piggare var fel ord av mig att skriva. Jag är dock hur less som helst på att ligga inne på soffan dag ut och dag in så idag åkte jag och mamma en snabbis på en loppis här i närheten där jag köpte lite smått och gott. Och så här såg jag ut.





Kängor//Second hand, loppis 120 kr
Jeans//
Second hand, loppis 2 kr
Skjorta//
Second hand, loppis 15 kr
Tröja//
Second hand, röda korset 20 kr
Fuskpäls//
Second hand, blocket.se ca 200 kr
Smycke//
Second hand, loppis 10 kr
Mössa//
Second hand, loppis 10 kr



Kommentarer
» Elin

Jättesnyggt! :D

» Signe

Är verkligen KÄR i din jacka, läskigt snygg!!

Oh, I love the collar piece! Nice outfit.

» Diana

Naglarna! Jättefina :D

Gud så fina bilder!

Och du passar verkligen i läppsiftet :)

Kram!

» Elin

Aaah, assnyggt!

Älskar pälsen <3

Vilken vacker plats att fota på, eller vara på överhuvudtaget förresten^^


Kom ihåg






Trackback