Min önskelista

När jag fyller år eller när det är jul brukar jag vara ganska tråkig och oftast bara önska mig pengar men i år har jag faktiskt gjort en önskelista med grejer som jag vill ha och jag tänkte dela med mig av den till er.





  1. Sporttopp, denna kommer från H&M och kostar 149 kr.
  2. Svart munkjacka, denna kommer från H&M herr och kostar 199 kr.
  3. Marilyn Monroe: Metamorfoser av David Wills, denna kommer från Adlibris.com och kostar 209 kr.
  4. Laga staffliet som vi har hemma, detta kommer från Panduro hobby och kostar 849 kr.
  5. Ett bordsstaffli, detta kommer från Panduro hobby och kostar 100 kr.
  6. En roller (för att måla tavlor), denna kommer från Mixmix.se och kostar 19 kr.
  7. Svarta skinnbyxor med fickor bak och fram, dessa kommer från Nelly.com och kostar 499 kr.
  8. Underklädsset, detta kommer från H&M och trosorna kostar 80 kr och bh'n 149 kr.
  9. Tjocksockar, dessa kommer från Lindex och kostar 80 kr.
  10. Väckarklocka med batteri, denna kommer från IKEA och kostar 79 kr.
  11. Extern hårddisk, denna kommer från Elgiganten och kostar 699 kr.
  12. Kompaktkamera, denna kommer från Elgiganten och kostar 499 kr.
  13. Pulverfärger för bakning, dessa kommer från strosselannat.se och kostar 32 kr styck.
  14. USA-filt (den jag önskar mig ser lite annorlunda ut och finns på Bo Ohlsson), denna kommer från Oldwesternstore.se och kostar 469 kr.



Kommentarer

Klockan har jag, den står så fint på mitt nattduksbord.

» bea

kul saker ! har du nåt tips på vad man kan ge till mamma/pappa ? tacksam för snabbt svar !! :D


Kom ihåg






Trackback