Lite från igår och idag

Jag har varit usel på ta bilder enda sedan jag kom hit upp men nån enstaka har det ändå blivit. Igår åkte jag hem till Sara tidigt på morgonen och stannade till kvällen, det är alltid lika kul att träffa henne. Sedan sov jag hos min morbror och hans familj där jag varit hela dagen idag och nu är jag hos pappa, en hel del flängande med andra ord.

När jag var hos Sara gick vi lite på stan, jag ville passa på då det var rea och hon bor i princip i stan så det går snabbt att gå dit och tillbaka. Dock så är ju ryggen fortfarande för jävlig så vi gick bara i nån butik och jag provade bara några av plaggen för att komma hem så snabbt som möjligt. Här är i alla fall en bild på Sara under en av alla mina sittpauser.



Och här är det jag fick med mig hem, väldigt mycket för att vara jag men en del var på rea och så fick jag lite pengar i julklapp så jag unnade mig själv en hel del.



Just nu har jag på mig min nya tröja, nya sköna tights och tjocksockar, väldigt sköna hemmakläder.



Och så fick brorsan va med på en bild då han myser med lill tjoppan :)



Jag förmodar att inte så många sitter vid datorn imorgon så jag vill passa på att önska er ett gott nytt år och var försiktig med alkoholen. För mig blir det väldigt lugnt och ingen alkohol men det känns faktiskt väldigt skönt. Så, GOTT NYTT ÅR!!



Kommentarer

Gott nytt år!



Vad skoj att du klarade dig ut en liten sväng, attd u har inte vart helt liggandes. det var inte heller lite du fick med dig hem. jag är lite bitter över att jag inte har kommit ut på rean i år. hade planer att hitta något till mig och en hel del dagiskläder till ärtan inför starten nu. men jag är glad över att hon mår bra i alla fall. Ha en mysig morgondag!

» Layla

Gott nytt år! :)


Kom ihåg






Trackback