Läsarstilen #62

Idag är det coola Julia som delar med sig av sin outfit! Hon är 18 år och driver bloggen http://aboutjj.blogg.se tillsammans med sin vän Josefine.


Stickad tröja - H&M
Skjorta - Style Encoutner
Byxor - Vero Moda
Skor - Dr.Martens
Clutch - Chapnlle


Julia säger; "Vi bloggar om mode, vår vardag och även lite smått och gott annat. Jag inspireras väldigt mycket av bloggar. Största inspirationerna är Angelica Blick och Victoria Törnegren. Älskar deras stilrena klädstil. Minimalistiskt men ändå otroligt genomtänkt."

Jag själv tycker att den här outfiten är grym! Jag älskar kombon med en skjorta under en tröja och Dr Martens kan aldrig bli fel! Jag gillar även färgerna som hon har matchat, vitt, svart och blått och tillsammans med det röda läppar. Massor av plus från mig.



Vill du också synas med din outfit på min blogg? Läs hur du gör HÄR!

OBS!! I och med att jag inte har tillgång till min mejl längre ([email protected]) så har jag inte tillgång till alla som skickat in outfits till Läsarstilen. Det känns hur tråkigt som helst för jag hade så många snygga outfits att visa er. Så till alla er som inte fått sin outfit publicerad på min blogg än; Skicka in mejlet igen fast till min nya mejladress [email protected].



Kommentarer
» Anita

Snyggt!


Kom ihåg






Trackback