Jeansväst

Ett av mina favoritplagg just nu är jeansvästen. Den går att bära till så många olika slags outfits och kombinationer och den är helt enkelt grym! Jag äger två stycken, den ena är köpt på röda korset för 10 kr och den andra på en loppis för en femma. Här är några olika outfits med mina västar.



Och här är några andra snyggingar som bär jeansvästen riktigt snyggt.



Om ni är sugen på en väst så rekomenderar jag er till att kolla i någon second hand butik eller loppis nära er, annars finns det en del på tradera, sök "jeansväst". Annars så går det ju hur bra som helst att klippa av ärmarna från en jeansjacka som kanske ligger och skrotar i garderoben? Personligen tycker jag att västen ska vara lite oversize.




Kommentarer
» Elin

Älskar din outfit högst upp till höger! :)


Kom ihåg






Trackback