Glittra lite extra på nyår, enkelt pyssel!

För ett tag sedan fick jag ett roligt erbjudande då jag skulle göra om några grejer som man ofta har hemma och glittra till dem. Efter att ha funderat ett tag hade jag en hel lista med grejer jag kom på man kunde göra om men jag valde sedan tre av dem. Det är för nättidningen Bra vardag som jag gjorde de här grejerna och ni hittar hela artikeln HÄR! Där finner ni lite fakta om mig, bilder på grejerna jag har gjort, fler grejer man enkelt kan göra om och såklart hur ni går tillväga för att göra om grejerna steg för steg. Där finns även en del tips, vad du behöver för grejer och en inköpslista så in och kika.

Den här glittrande löskragen tycker jag är GRYM! Jag har aldrig tidigare sett en liknande och den glittrar som bara den. Det enda negativa är att man får en del glitter på kroppen men jag ska prova lacka över glittret när jag kommer hem och se hur det blir. Men om det inte funkar gör det inte så mycket för den är skitsnygg ändå.



Den här svarta ringen använde jag aldrig men med lite svart glitter på blev den betydligt roligare.
Före:


Efter:



Det här tyckte jag också var en rolig grej att limma på glitter på ett par skor för de blev enligt mig betydligt snyggare.
Före:



Efter:



Vad tycker ni? Gillar ni det? Är det något ni kommer prova på? Tell me.

Nu är jag förresten hemma hos pappa i Umeå igen och imorgon ska jag till min vän Sara över dagen så det ska bli himla kul. Bye bye.



Kommentarer

NICE!!!!!!!!!!!!!



www.alexandrastyle.se

Ursnyggt!

snygga saker!! :)

Hur smart som helst! Och snyggt :)


Kom ihåg






Trackback