Creepers

Som ni vet köpte jag de här skorna från blocket för någon månad sedan men de var tyvärr för små så jag fick sälja dem vidare än om jag absolut inte ville. Jag tycker de är så balla och snygga och perfekt att de är platta så jag kan ha dem när jag vill utan at de har någon dålig påverkan på ryggen. Men för någon dag sedan såg jag att det var en som sålde ett par exakt likadana fast i en annan färg och en storlek större på tradera så idag la jag ett bud och fick dem för.... Hör och häpna, 36 kr!!!!! Helt sjukt. Men det är nog för att det är innan jul och så, de flesta sitter inte vid tradera mitt på dagen nu verkar det som. Så nu hoppas jag att de vita passar men de borde de göra eftersom de var i en större storlek. LÄNGTAR tills jag får hem dem, tror jag ska skriva att hon ska skicka dem hit till pappa så jag får dem innan den 9onde :)

Mina gamla som var för små men ack så snygga.



Och de som snart är mina och som förhoppningsvis passar.


Bild: Tradera.se

Och för er som undrar hur flygresan gick.. Bilresan till flyget gick bra för jag la ner sätet så långt det gick så jag låg i princip, stackars mamma som blev mosad bakom mig, haha. Sen så första flygresan var det ganska lite folk så jag hade tre säten för mig själv som jag la mig tvärs över så jag låg hela den resan och sista flygresan (Sthlm-Ume) kröp jag ihop (alltså låg) och vilade huvudet på mammas ben. Så i och med att jag fick ligga ner hela resan gick det ganska bra, bättre än förväntat så det var riktigt skönt.



Kommentarer

... Det är ju dock inte creepers du har på bild. Så här ser ett par creepers ut, alltid, annars är det inga creepers http://nattisays.blogg.se/images/2011/big_shoes_d_creeper_4025_146271915.jpg



Skorna på dina bilder vet jag inte om dom har något riktigt namn ens, det är väl en moderniserad hipster modellkopia på creepersen. Dom riktiga creepersen är väl för "emo" eller "goth" för dagens folk :PPPPPppPPPPPpPPpPPPP



Så kalla dom inte för creepers.

Anonym: De du visar är kanske originalen (jag vet inte) men de jag visar här uppe kallas också för creepers, det står ju t.o.m det på medoekungens hemsida där de egentligen är köpta, du kan se det här: http://www.modekungen.se/se/skor-creep-14135 och här: http://www.modekungen.se/se/skor-creepy-14411



Så det är inte jag som döpt dem till Creepers och så länge det står så på hemsidan kommer jag också kalla dem för det.

RÅCOOLA!!



www.alexandrastyle.se

» Elin

Dom där var ju nästan ännu snyggare! :D

Synd att de var för sma, för de var riktigt snygga ju! Älskar färgkombinationen med svart och grönt!



Jag har ocksa ett par "creepers" som jag klickat hem fran Ebay: http://ellastankar.blogg.se/fashion/2011/november/ny-skor-broguesoxford-platforms.html#comment Fast de var betydligt dyrare än de du köpte förstas ;-) Tyckte ända de var värda pengarna. Jag fick sitta och höja budet in i sista sekunden da nagon annan ocksa var ute efter dem.


Kom ihåg






Trackback