Bye bye

Ikväll har det vart mycket att göra i och med att jag (och brorsan) åker upp till norr tidigt åt morgon för att fira jul och nyår med pappa och några andra släktingar. Vi har packat, slått in några klappar som ska med upp och så har vi öppnat julklappar!! Vi hade ingen plats för att ta med dem upp och sen ner igen plus att det kändes onödigt att släpa dem dit upp bara för att öppna dem och sen ta med dem ner igen så vi hade julklappsöppning nu ikväll. Jag fick bra grejer, bl.a en extern hårddisk som stod högst upp på min önskelista. Tack! :)

Jag kommer ta med datorn upp men kommer inte ha internet hela tiden så över jul och ett par dagar efteråt har jag ingen möjlighet till att blogga så jag säger GOD JUL nu istället om jag inte hinner blogga nå mer innan julafton. Jag hoppas ni får det toppen.

Puss och kram.



Kommentarer

Synd de tjorva sig så vi inte hinner ses idag, men vi ses ju sen efter jul!! :D Hoppas att all resande går bra för dig! <3

GOD JUL TILL DIG jga hoppas att du får en underbar jul med familjen och att du får i dig en massa god mat och godis!

» Aaron

Merry Christmas Jen!


Kom ihåg






Trackback