Webcam pics.



Hej! Igår krånglade internet så himla mycket (fast bara på blogg.se och facebook?!) till och från så jag hade inte tålamod att blogga så jag skippade det helt och hållet och låg istället hela dagen i sängen och såg på Pretty little liars. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om den serien.. Jag tycker den är ganska dryg och fjantig men ändå lite bra och nu kan jag bara inte sluta se för jag måste bara få reda på vem -A är!! Är det någon av er som ser den serien? Vad tycker ni om den?

Nu ska jag gå ner och få mig lite mat i magen sen hade jag tänkt be mamma knäppa några outfitbilder. Vi hörs sen idag då.
Kram!

UPDATE kl 16.12: Hej igen. Enda sedan jag skrev det här inlägget för några timmar sedan så har det regnat non stop ute och det gör att jag inte kan ta outfitbilder. Håll tummarna att de slutar snart annars blir det ännu en dag utan en outfit.



Kommentarer

Hej finis ♥



Jag behöver din hjälp. Jag är med och tävlar i Miss World. Vore tacksam om du följde den här länken och gick in och rösta: http://deltavling.missworldsweden.org/bidrag/8c111725-6c07-4b76-8697-7242f68465ea För att rösta fyller ni i stjärnorna. För att rösta fyller ni i stjärnorna.(En stjärna är lägsta poäng och fem stjärnor är högsta poäng) Tack på förhand ♥

Jag älskar den :D

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/august/torsdag-dagens-blogg-1.html#comment

Gud vad fin du är :D

Vad söt du är :)

Har du några tips ang skönhet? Dela gärna med dig, svara i min blogg!

http://florentinas.myshowroom.se

vad sägs om ett iphone skal för 500 kr eller en klockring från runns.se kanske ett snyggt smycke från soli.nu? klicka på länken för att komma till tävlingarna -> http://twinblogg.blogg.se

» frida

jag kollar på det, och jag tyckte innan att det var jätte bra, nu ..sådär.

men kommer att kolla serien klar för måste också veta vem -A e xd

Intressant blogg du har !! (:

--------

Gå gärna in på min blogg och titta på mina Fotografier. Eller varför inte läsa om hur det är att leva med diagnosen ADD Uppmärksamhetsstörning.

Bloggen är fylld utav fotografier på natur, djur, människor m.m. Så ta och kika in, och varför inte se om du kanske vill köpa ett visst foto utav mig?

» Liv

Jag ser också Pretty little liars, fast jag har redan listat ut vem "A" är :)

» Lina

I början tyckte jag också att serien var fjantig, jag avskydde den faktiskt och tyckte att den var väldigt amerikansk och typiskt "tonårig", men jag tittade ändå. Och fortsätter än idag, för serien blir mer intressant i säsong 2 och så vill man såklart få reda på vem A är!

jag har aldrig pretty little liars, men det verkar kuligt :D

Liv: Jaså har du det? Jag har en del gissningar men jag tror inte någon av dem är rätt. Jag tror det kommer vara någon man aldrig hade trott :)


Kom ihåg






Trackback