Strandhäng

Hej hej. Jag vet att det har blivit sjukt mycket strandbilder här på bloggen nu men här kommer ännu en dos som vi tog då vi var på Borrby strand i tisdags innan Therese tåg gick. Vi hann med lite sol och bad och fika såklart.

Lilleman :)



Mamma och Therese badade med kläderna på.




Här ser ni förresten en bild på mitt ärr på ryggen, vet inte om ni har sett det sen det läkt?



Närbild.




Och till alla er som kommenterat min blogg den senaste veckan
, jag ska svara på era kommentarer men har inte riktigt haft tid till det. Vi haft så dåligt väder så länge nu så när solen äntligen är här vill jag inte sitta inne vid datorn, men det förstår ni nog. Jag tar tag och svarar er alla då jag har lite tid över, jag lovar!



Kommentarer

Härliga bilder! :D

» hanna

härligt med sommar och sol! :)


Kom ihåg






Trackback