Smycken



Hejsan. Igår skjutsade vi Sara till flyget igen då det var dags för henne att åka tillbaka till norr, väldigt tråkigt men jag är ändå väldigt glad för att hon kom. Jag är fortfarande riktigt förkyld, det verkar inte vilja ge med sig så jag ligger lågt som ni nog har märkt. Idag har vi fotat lite smycken (mammas nya kollektion) och nu håller jag på ändra hennes hemsida. Något jag inte har berättat för er är att på onsdag till måndag åker jag till Stockholm för att vara på Formex-mässan. Så då kommer det bli ännu ett litet blogguppehåll men efter det är jag förhoppningsvis pigg och kry och kan komma igång med bloggandet som vanligt igen.




Kommentarer

riktigt snygga smycken!

Håller med,riktigt snygga!

Jag gillar att läsa om dina outfits,blir ju som sagt väldigt inspirerad! :D

Men gillar din blogg lverhuvud taget,den är lixom hemtrevlig :)

Vackra armband :)

Svar: Ja, dom är jäkligt snygga!

Fina armband :)

» Malin

Så fina smycken! :)

» Elin

Åh, vilka fina smycken! :)


Kom ihåg






Trackback