Onsdag 3 augusti

Hej. Oj vad jag har saknat solen och värmen, jag är så glad att den har kommit tillbaka nu än om så bara för några dagar. Vi utnyttjar det i alla fall till max så även idag drog vi till stranden och havet. Sedan kan jag säga att jag badade för första gången i år, jag har blivit en riktig badkruka men idag var havet faktiskt riktigt varmt och skönt precis som jag vill ha det. Här kommer lite bilder.

Kevin och Liam (mina småbröder) sprang omkring och busade som vanligt.



Och de fortsatte i vattnet.



Andreas och jag låg mest och solade.



Och så jag.



Kevin.



Andreas lyfte upp en träbit/stock som låg på stranden och där under gömde sig två paddor.



Sedan måste jag bara säga att det är så orättvist ibland. Jag har i tre dagar legat ute i solen och försökt få lite färg och visst, lite färg får jag men inte så himla mycket. Sedan tillbringar Kevin någon enstaka timme i solen och blir på den tiden betydligt brunare än mig som kämpat i dagar. Varför kunde inte jag fått det pigmentet? Haha.



Vad har ni gjort idag?



Kommentarer

Sista kommentaren.


Kom ihåg






Trackback