Nu åker jag till Kristianstad!



God morgon! Jag har precis varit och tränat hos sjukgymnasten och nu åker jag och mamma till Kristianstad. Radioprogrammet jag ska vara med i börjar inte förrän klockan 15.00 men vi hade tänkt hinna gå lite på stan innan. Jag ska som sagt medverka som fredagsgäst hos Sveriges radio i Kristianstad (P4) mellan klockan 15.00 och 17.45 och jag kan medge att jag är ganska nervös. Vill ni lyssna på det kan ni göra det via deras hemsida, man kan lyssna live eller i efterhand om man vill det.
Önska mig lycka till?!

Jag uppdaterar när jag är hemma igen med en outfit och lite bilder från dagen.
Kram.



Kommentarer
» Bunny

Jag tänker lyssna! :D Lycka till!

lycka till babyyy!!! =D

Nån som gillar robert pattinson? kolla då in min blogg http://rpattzz.blogg.se/!

Lycka till i radion.



/Nisse

Babyhoe: Tack babe =)


Kom ihåg






Trackback