Min och Saras måndag

Hejsan. Vi började morgonen med att åka till sjukgymnasten där jag tränade och sedan fick akupunktur och Sara följde med som sällskap. Jag ville se hur det såg ut på ryggen med nålarna så Sara fick agera fotograf med min mobilkamera. De är olika djupt inne men nålarna är fyra cm (den smala delen på nålen, som man sticker in) så de är ju några cm inne.



Sedan åkte vi in till "stan" där vi gått omkring en del. Här var vi vid båthamnen.



Efter promenixen gick vi ner till "mat- och glasshamnen" där vi köpte en Sin 30 som vi delade på.



Vad har ni gjort idag?
Och förresten, nu när Sara är här kan jag vara rätt seg på att svara på era kommentarer men det kommer svar, bara lite sent.



Kommentarer

Vad läskigt med Ackupunktur? ;o

Eller var det inte så läskigt som det ser ut kanske? :p

Hih jag har varit på min nya skola idag :)

Första dagen! :D

Börjat på en friskola - Frida gymnasiet, och det verkar jätte bra - så jag är nöjd! :))


Kom ihåg






Trackback