Läsarstilen #51

Idag är det 18-åriga Sofia Händén som visar upp sin outfit. Ni finner hennes blogg här; http://bysofia.se/


Midje shorts//Veromoda
Skjorta//Weekday
Tröja//Bikbok


Sofia säger; "Min inspiration kommer från alla möjliga ställen men mycket från min garderob som är överfylld med plagg. Att komma på olika kombinationer av plagg från garderoben är riktigt roligt, kan stå där i timmar. Med tar även inspiration från andra bloggare, folk på stan, Lookbook, finns inspiration överallt!"

Jag gillar kombinationen med de höga tajta shortsen tillsammans med de lite pösiga överdelarna, det är en riktigt fin matchning! Den här outfiten är perfekt nu på sensommaren då man inte kan vara för lite klädd men ändå inte för mycket. Jag tycker också att det är en klädkombination som passar vid flera olika tillfällen, vardag, fest, möte osv. Många plus från mig.



Vill du också synas med din outfit på min blogg? Läs hur du gör HÄR!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback