Läsarstilen #50

Idag är det 14-åriga Mia som bjuder på sin outfit här på bloggen! Ni kan läsa hennes blogg här; colorsplash.blogg.se


Hatt - 365 Sunshine
Linne - Monki
Skärp - Bikbok
Kjol - (mammas gamla)
Träskor - (mammas gamla)


Mia säger; "Jag inspireras av folk jag ser på stan och modebloggar!"

Är det någon som blir förvånad då jag säger att jag gillar den här outfiten? Nä jag trodde väl inte det. Svart, vitt, brunt och beige, och så hatt förstås, MUMS! Det jag gillar mest är nog hatten.. Jag har ett tag funderat på att införskaffa mig en beige hatt men vet inte om den skulle bli svår att matcha men nu när jag ser hur hon bär den inser jag att en beige hatt går att matcha på super många fina sätt! Jag gillar hennes flätade(?) skärp också, väldigt sött. Vad tycker ni om den här outfiten?



Vill du också synas med din outfit på min blogg? Läs hur du gör HÄR!



Kommentarer

snygga bilder och snygg blogg :D

» Sofia

Snyggt! jag gillar hennes kjol. :)

Snygg outfit, älskar hennes kjol!

» Emma

Awesome blogg! :) Älskar din boho stil! :)



KRAM Emma



shebook.blogg.se

skit snygg design!

Ååh, tack så jättemycket Jennilie!! Vilka snälla o söta ord du skrev om outfiten - blev jätteglad när jag läste dem! :)



Tack :)



Kram

Mia

Gillar speciellt kjolen! :)


Kom ihåg






Trackback