Läsarstilen #49

Den här tjejen heter Linnea Lundström, hon är 15 år och driver bloggen; http://linnealundstroms.blogg.se


Kjol//H&M
Tröja//Cubus
Skor//Second hand


Linnea säger: "Min största inspirationskälla är nog webbsidan lookbook.nu men jag inspireras också av människor på stan, musik och andra bloggare!"

Hur mysig ser inte hennes vita tröja ut att vara?!! Och tillsammans med det fina skärpet?  Vitt och brunt är så himla fint tillsammans, om de är i rätt nyanser i alla fall. Så här på sommaren är det ju väldigt trevligt med en färgklick också och orange är ju aldrig fel. Men, ge mig tröjan tack! :)



Vill du också synas med din outfit på min blogg? Läs hur du gör HÄR!



Kommentarer

snyggt, riktigt fin blogg! :D

» ERIKA

Vilken kul grej!

» Sofia

Åh så fint! Söt tjej. :)

Snygg stil!

» selin

sv; tack så jätte mycket! det värmer ! :)

» sara

gulligt!

Jag har en ny design på bloggen, kika gärna in och säg vad du tycker :')

» mari

Gud så snyggt =)

sweeeeet

» Bebob

Kolla gärna in våra handgjorda vintage/hippie/Indian style väskor ;)

Jäkligt fräsch och snygg blogg!

Titta gärna in på min bloppis med över 400 varor! Där finns kläder, skor, smycken, smink, elektronik, möbler och massa annat! Ska flytta om mindre än en månad så ALLT ska bort! Därmed uppskattas snabba affärer och t.ex. paketpris/fri frakt kan eventuellt ordnas. (:



--> http://xnathalie.blogg.se/buyyourstile/ <--



Kraaam! ♥


Kom ihåg






Trackback