Läsarstilen #48

Nu är det 14-åriga Julia Lindkvist's tur att dela med sig av sin snygga outfit, ni kan läsa hennes blogg här; http://spacecastle.blogg.se


Linne//Bik bok
Shorts//Sytt själv

Julia säger; "Jag inspireras utav allt möjligt, folk på stan, weheartit, lookbook osv."

Så snyggt linne!! Ett sånt skulle jag verkligen vilja äga, urläckert. Och vad kul att läsa att någon så ung är så kreativ och syr sina egna shorts, det gillar jag skarpt! Nu ser man ju inte hur hon har matchat med skor och så men om jag skulle ha på mig det här skulle jag bära ett par svarta kängor till och en svart hatt. Vad skulle ni ha till?



Vill du också synas med din outfit på min blogg? Läs hur du gör HÄR!



Kommentarer

så läckert linne

» Ellen

Snygggt!!

Sv; jaha, nä ingen fara, håg glömmer också vift hela tiden vad kommentaren syftar på;) ha.jag menade vad det var för ställe;) det som såg ut som utomlands alltså

Åh vilken cool outfit!! :D



Jag älskar DIN stil också! :D alla outfits i headern är ju otroliga! Får jag fråga vart du köpt den där underbara ponchon? :D

» moa

fin blogg! :)

Älskar linnet!

Fin blogg du! :D

Snyggt! :D Bra blogg

xoxo// Coco

skitsnyggt! :D

» AnnaJ

Fint linne :)

Vilket snyggt linne!!!

In och kolla vår nya gemensamma blogg om vägen till och under studentlivet, från Stockholm till Helsingborg och allt där till! :)

» lona

fina kläder

allt är bra med dej ??????

Har du en stund över? =)

Vore grymt om du tog en titt i min fyndBloppis.

Senaste: Snygga Pumps & Klänningar till fyndpriser!

stuffstuff.blogg.se

Kram


Kom ihåg






Trackback