Hej då Simrishamn - Hej Stockholm


En ett par år gammal bild som mamma fotade då jag skulle ha en ny header.


Hej hörrni, någon vaken? Jag ska precis börja röra mig mot sängen och få mig några timmars sömn. Vilken tur att jag kan sova i bilen imorgon annars hade jag nog varit död för jag behöver minst 8 timmars sömn men helst kring 10 timmar. Jag åker som sagt till Stockholm för att vara på Formexmässan och den håller på tills på söndag så jag är hemma igen söndag natt/måndag morgon någon gång. Som jag skrev i ett tidigare inlägg så vet jag inte om det finns internet där vi ska bo men vi kan ju hoppas på det så jag kan uppdatera. Nä nu ska jag krypa till sängs. Kram kram.



Kommentarer

Så roligt att ni ska visa upp er på Formex-mässan :)

» selin

grymt fin bild! :D

kika gärna in min fotoblogg: http://www.bubblegumsmile.blogg.se

SNYGGT

Ha så skoj!

» Ida

Guud vad mycket fint på den där hemsidan!!!


Kom ihåg






Trackback