Gårdagen (måndag) del 1

Jag har en del bilder att visa er men börjar med lite bilder från igår då vi var på stranden. Vi åkte till Stenshuvud och det är ju så otroligt vackert där!

Andreas (styvpappa) och Liam (lillebror).



Medan andra låg och solade och badade i havet gick Therese omkring i en svart tjocktröja (men hon tog ju av sig den sen!).



Jag skulle skrämma Therese och lyckades ;P




Visst ser det här nästan ut som utomlands?!



Haha, den här bilden gillar jag. Jag sökte mig till solen medans Therese sökte sig till skuggan.



Liam.



Det var riktigt härlig dag måste jag säga, den bästa på länge.
Kram.



Kommentarer
» Elin

Usch vad sugen man blev på att bada..

Fina bilder!:)

härliga bilde roch supersnygg design på bloggen!

sicken härlig stil therese har.

» za

VILKA HÄRLIGA BILDER!

Dör av avundsjuka lite här,

för en själv sitter på ett iskallt Island!

Men keep up the good work,

älskar din och Thereses stil!

Härliga sommarbilder, speciellt de vid vattnet =)

» Ellen

Men herregud, inte förren du skrev "visst ser det ut som utomlands?" trodde jag faktiskt att det var det! Omg vad fint:D riktigt härliga bilder!

Kram på dig

» Bunny

Wow så super härliga bilder! Får mig att längta som tusan till på söndag då vi åker till sommarstugan på österlen och hoppas på att få bada i det underbara havet en heeeel vecka! :D

» B(:

vad är det du har på armen? :o Och kan du inte berätta lite om din familj, lite förvirrad! ;)

gillar första bilden på Therese, jättefin :)

» Lajl

Ramlade in här för någon dag sedan via blogg.se o såg dina bilder.. ville bara säga hur glad jag är för det. För idag "utflyktade" vi nämligen till stenshuvud.. för att upptäcka den fina miljön irl. Såå himlans härligt. =)

» nelly

det ser verkligen ut som utomlands!! åå jag vill dit!! :D vad heter stället? :D


Kom ihåg






Trackback