En feeet bildbomb från vår kväll

Hej. Här kommer en väldigt stor bildbomb från vår (min familjs) kväll, jag hoppas ni inte tycker det blir för mycket eller så. Sedan fick jag en fråga om jag kunde berätta lite om min familj då denna personen var lite förvirrad och det kan jag förstå om man inte har följt min blogg. Jag bor hemma (i Simrishamn i Skåne) tillsammans med min mamma, hennes man (min styvpappa) Andreas, min lillebror Kevin som snart fyller 19 år och min andra lillebror Liam som är 10 år. Min riktiga pappa bor kvar uppe i Umeå i Västerbotten så vi ses tyvärr inte så himla ofta då avståndet är väldigt långt, men ett par gånger om året blir det i alla fall. Jag och Kevin har samma pappa medans Andreas är pappa till Liam men Andreas har ändå funnits i mitt liv i ca 15 år. Det är min familj, om det är något ni undrar över är det bara att fråga.

Ikväll så bestämde vi oss för att göra en utflykt tillsammans så vi köpte med oss massa god mat och letade upp en trevlig plats att ha picknicken på. På väg till den platsen passerade vi några kor som låg och solade på stranden.



En äng full med kor, där bestämde vi oss för att sätta oss.



Här använder vi inte servetter, hihi.



Andreas och Liam.



Mamma.



En ko som blev sugen på vår mat.



Kevin.



Det var många av korna som var väldigt nyfikna på oss.



Kalvarna tyckte Liams boll var väldigt spännande men läskig på samma gång, det tog ett bra tag innan någon av dem vågade röra vid den.



Den här bilden älskar jag! Det ser så kul ut att de andra står och ser på han som rör vid bollen, som för att se om den är farlig eller så.




Ängen låg precis bredvid havet så vi var nere där en sväng också.




Vi (eller Andreas) gjorde upp en liten eld där vi grillade korv, halloumi och marshmallows. Mot slutet blev jag lite trött och frös så jag lade mig under en filt vid elden och vilade.



Liam och Kevin grillar marshmallows för fulla muggar.




Muuums..




Så där har vi spenderat vår kväll. En av sommarens mysigaste kvällar om inte den mysigaste.



Kommentarer

Vilka roliga bilder på kalvarna och fotbollen!! Vilken megafin dag du verkar ha haft! Och fin blogg, hit tittar jag nog in snart igen :) Ha det fint!

Åhhh så underbart! Hade inte haft nåt emot att bo på Österlen! Hihi älskar bilderna på ungtjurarna med bollen <3

mysigt med kossorna :D ser superroligt ut med fotbollen :D:D och riktigt mumsigt med grillade marsmallows :D


Kom ihåg






Trackback