Det här bär jag i höst




Nu börjar (tyvärr) hösten närma sig och vissa dagar känns det till och med som att den redan är här, *gråter*. Men en grej är i alla fall positiv enligt mig och det är att man får klä sig snyggare än vanligt för jag tycker det är på våren och hösten man klädmässigt är som snyggast.

Här ovan ser ni en del budgetfavoriter som jag mer än gärna bär i höst, jag vill ha lite dovare toner, mycket svart, brunt, militärgrönt och vinrött, en hel del skinn men även mocka. Jag vill bära snygga skinnshorts, hög midja, mysiga tröjor och koftor, ponchos, hattar i massor och kängor/boots! Det enda jag känner att jag vill/måste köpa är ett par snygga höga shorts, gärna ett par bruna/kamelfärgade i mocka eller ett par vinröda, eller kanske båda..

Hur kommer ni klä er i höst och är det något nytt ni har tänkt införskaffa?



Kommentarer

Åh så fina kläder!

Jag ska helt klart införskaffa ett par snygga boots med liten klack, ett par brogues och en parkas i grönt! :)

Hjälp min vän att välja vilken kamera hon ska köpa ! :)

» selin

jag skulle bära en militär jacka, med det mönstret. tydligen kommer det vara mode i höst! finns på urban outfiters för 650 kr !:D

Underbar blogg! snacka om att bli inspirerad :D

Åhh vad snygga kläder! :D

En ny skinnjacka (beställd), jeansjacka(beställd) och så vill jag hitta ett par snygga kängor . Sedan är jag nog good-to-go med vad jag behöver. Sedan är ju de där leohandskarna på ditt kollage såå fina så de vill jag verkligen ha!

Snyggt! själv har man redan in köpt den gröna jackan från Bik Bok och måste säga att det är värt pengarna!!

» Malin

Oh, älskar höstmodet! Föredrar sommarväder, men höstkläder är extra ;)

Mycket fint!

» bea

jag köpte den kamelfärgade tröjan med svarta ränder igår ! jättefin :)


Kom ihåg






Trackback