Akupunktur

Tjenis! Nu sticker jag iväg till sjukgymnasten för att träna lite och efter det ska jag prova akupunktur för första gången. Smärtan i ryggen och nervsmärtorna i vänstra benet vill inte ge med sig så nu gör vi allt för att försöka få positiva resultat och förhoppningsvis kan akupunktur dra ner smärtan i ryggen lite grann i alla fall, det är det vi hoppas på. Ger det inte med sig kommer vi måsta ta kontakt med de i Ängelholm igen (de som opererade mig) och se vad de säger för nu har det snart gått ett år sen operationen och jag har knappt blivit bättre. Men men, nu hoppas vi att det här funkar, håller ni tummarna med mig?



Kommentarer
» AnnaJ

sv: Tack :)

» Malin

Håller tummarna! :)

Härlig blogg :)

allt bra ?

Följa varandra via bloglovin ? :)



Ps Var gärna med i min utlottning: http://brusella.blogg.se/2011/august/utlottning.html

varsegod :)

allt bra med dig då??



btw har du gjort designen själv ??

okej hoppas det blir bättre!

okej tack :) för riktigt snygg var den :)

» Rocio

Hoppas akupunturer funkar. Jag har också vänt mig till akupunturer när det gäller mina migrän och ryggsmärta, och det har funkat. Hoppas det gör det för dig med.

Ha det bra :)


Kom ihåg






Trackback