When I get that feeling..




Skor//Mammas gamla
Jeansshorts//Avklippta second hand jeans, 20 kr
Topp//Mammas
Väst//Second hand, 11 kr
Ring//H&M, 20 kr

Så här ser då en av västarna ut på, jag gillar dom himla mycket, speciellt den ovan. På loppisen i söndags köpte jag ju även ett par jeans och det är dom jag har klippt av till jeansshorts här ovan, blev ju också bra. Det är ett himla bra tips faktiskt, att köpa jeans second hand och sedan klippa av till shorts, så snyggt och prisvärt för är det något jag verkligen aldrig skulle göra så är det att köpa jeansshorts i butik för nån eller flera hundra kr.



Kommentarer
» Linn

aah du liknar ju Peyton på vissa foton! ;)

Linn- Ja man får väl tacka då jag tycker Peyton ser himla bra ut, dock ser jag inga likheter mellan henne och mig ;)

riktigt snygg outfit!

så jäkla snyggt assa! stylist är verkligen yrket för dig!! :)

vilken snygg väst!!


Kom ihåg






Trackback