Uppe med tuppen.. nästan



Inte är det ofta jag bjuder på såna här snygga bilder inte, haha. God morgon förresten! Det händer (tyvärr) inte så ofta att jag går upp i tid på morgonen men idag blev det andra bullar, varför? Jo för att jag ville hinna se det nya avnittet av The Vampire Diaries innan jag ska till sjukgymnasten. Har precis sett klart det och som vanligt var det bra bra bra. Vill du också se det? Klicka här då.

Nä nu ska jag försöka säga hej då till min sköna säng och mitt varma täcke för att kliva upp. Det känns inge lockande alls, speciellt inte då det är så grått som det kan bli utomhus och det blåser som attan.

Ha en fin dag, puss :)

Update kl 14.00: Hej igen. Idag hade jag tänkt bjussa på en outfit men jag har jäkligt ont i ryggen och det blir bara sämre så nu ligger jag i sängen och har planerat att spendera resten av dagen här. Jag kommer alltså inte uppdatera mer idag men förhoppningsvis är jag bättre i ryggen imorgon så jag kan uppdatera då istället. Ha en trevlig start på helgen :)



Kommentarer

tack tack tack tack tack!!! har varit uppe hela natten för carin snarka igår och så tänkte jag att jag lika gärna kunde vara uppe hela natten o kolla på the vampire diaries så fort det kommit ut. men jag lyckades glömma av det!! hur fan lyckas man med det liksom haha xD ska låta den ladda lite bara så ska jag trycka på play sen =) hoppas de går bra hos sjukgymnasten. lots of hugs and kisses to you my dear sun!

ja jag längtar as mkt tills det börjar :D


Kom ihåg






Trackback