Ryggont, förkyld och insektsbett..


Kände att detta var en ganska passande bild, den speglar ungefär som jag känner just nu.

Bered er på ett klagoinlägg, hehe. Nä men just nu ligger jag i sängen och ser på Top model samtidigt som jag tycker synd om mig själv. Min rygg gör förbannat ont och jag får inte ta mer medicin förr'ns om en timme, jag har blivit förkyld så jag är täppt i näsan som dessutom kliar som bara den, precis som vid pollenallergi och jag har ont i halsen och inte nog med det..! Jag har fått tre feeeeta insektsbett på min högra fot som kliar så jag blir galen. Gaaah. Nä men så farligt är det ju inte egentligen men visst blir man less. Men för att försöka få mig själv på lite bättre humör så har jag druckit en varm kopp te, ätit litet glass (min nya favorit med smak av vanilj med limfudje) och Top Model får mig på lite andra tankar.

Med det här roliga inlägget säger jag god natt och hoppas jag mår bättre imorgon :)
Kram!



Kommentarer

Men usch din stackare! Har också sjukt ont i ryggen idag :(



sv: Tack detsamma fina du! :)

Krya på dig vännen!!


Kom ihåg






Trackback