Jag är med i Modeflickan!



Ni minns kanske att jag för några veckor sedan skrev att jag fått ett roligt erbjudande som jag genast tackade ja till?! NU är det klart och jag kan berätta vad det var för kul. Det var nämligen en tjej från Modeflickan som hörde av sig och ville att jag skulle svara på lite frågor om vårmode som är med i Aprilnumret som kom ut idag. Jag är med på hela 4 sidor, sida 70-74. Spana in det genom att klicka HÄR. När ni har läst det får ni gärna säga vad ni tycker?! Jag är i alla fall himla nöjd och tycker dom fått till det väldigt snyggt.

Ha en trevlig fredagkväll :)
Kram kram




Kommentarer

Åh tack vad gullig du är <3 SÅ KUL att du blev nöjd gumman, jag tycker det blev skiiiitbra och jag älskar din stil!



Kram

Hejsan! Jag har nu utsett vinnaren i tävlingen på bloggen, du kan väl skicka mej ett mejl om hur du ska skicka det så kan jag ge dig min adress och annan info. :)

Åh blev jättebra ju! way to go babyslut!!! :) :) kram

oj va roligt! :) det va jättebra!!

BabyHoe- Tack gumman =)


Kom ihåg






Trackback