Färg och bild-bomb

Idag fick två oinvigda plagg åka på, nämligen spetsbodyn och den orangea koftan som jag fyndade på loppis för 9 kr styck! Hatten är ju också ny men den har ni redan fått se på en gång. Himla fint väder idag, som vanligt än om det är lite småkallt i luften. I morse la jag mig i alla fall på en filt och solade ett tag, himla skönt.

Här är dagens outfit;





Skor//Mammas gamla
Byxor//Second hand, 10 kr
T-shirt//Gina tricot, 99 kr
Kofta//Second hand, 9 kr
Hatt//Second hand, 20 kr
Spetsbody//Second hand, 9 kr



Kommentarer
» Ida

Snyggt, älskar färgklickarna :)

Härlig färgkombo! :D



sv: Tack snälla du! :) Ja dessvärre håller ryggontet fortfarande i sig, men det är mycket bättre iaf :) Hur är det med dig? Kram

sv; deet soundsar härligt du!

the roommate var riktigt bra :) så se den! :D

Ja verkligen! förut var det peyton som alltid fick all skit över sig men nu känns det som brooke tagit över det från henne. Ja vi får hålla tummarna, vill att det ska bli onsdag nu så jag kan se nya avsnittet haha!

Hejsan :)

Jag fick halsbandet samma dag som du skickade det, men det är så att vinnaren inte svarat på mejlet, och jag funderar om jag ska dra en ny? Vad tycker du?

» angie

Varsågod! =)

Jag har provat det mesta, men hon får en notis på bloggen på två dagars anmälan, annars drar jag en ny :)

Jag har provat det mesta, men hon får en notis på bloggen på två dagars anmälan, annars drar jag en ny :)

Fin blogg. kika gärna in min:)

Snyggt!

sv: Tack! :) Det var en riktigt härlig dag ute i naturen :) Vet inte vad jag gjort med ryggen, tror det är något muskulärt för det började under ett träningspass - hoppas på att det ska gå över. Hoppas din rygg mår bra :) Kram

» Karin

Superfint som vanligt!

Va med i dagens blogg drar en vinnare imon eller i kväll :D

Kram <3

ja imorgon kommer det äntligen ut :) förresten vad fotar du med för kamera?:)

Underbara bilder på dig!



Snacka om fynd med den virkade tröjan för 9 kr, woow!!! går det bra om jag lånar en bild på den av dig och bloggar den i eftermiddag? länkar ju hit såklart!! hoppas de e lugnt.



Kramar Jenny

finfin kombo med färgerna och jag ääälskar hatten! =)


Kom ihåg






Trackback