Ca 20 + i skuggan..



Hejsan! Sorry för den dåliga uppdateringen men sånt händer när det är fiiiint väder ute! När jag vaknade i morse gick jag direkt ut och solade, därefter var det besök hos sjukgymnasten. När jag var klar där mötte jag upp Amanda som ni kanske minns var här på middag med några andra i fredags?! Jag mötte i alla fall upp henne och vi gick omkring i t-shirt i det fina vädret och snackade. Alltså jag förstår inbte att det är så varmt och soligt ute redan nu?! Idag har det  känts precis som man är van i början på juni. Folk har gått omkring i shorts och t-shirt liksom. Hoppas att sommaren blir minst lika fin.

Nu ska jag se nya avsnittet av DH.
Kram!

Förresten, vad är det för väder i övriga Sverige?!



Kommentarer
» Linn

Hahahahaaa, lite skillnad! Ja va nyss ute och åkte bob nerför fjället, och tidigare idag så snöade de! ;)

Det är kanonväder hos mig med som bor ca 1 timme från Stockholm! Galet varmt, precis som i mitten på juni- början på juli, så underbart! :D

åh vad avis man blir!! :( igår så blåste det som satan ute men det var ändå soligt.. vi har då inte fått mycket sol här uppe i umeå alltså men det kommer väl! och får man inte sola ute så finns ju alltid solarium hehe ;)

Ja men visst är det underbart väder - bara älskar det! :D Hoppas det håller i sig över påskhelgen då jag har lite ledighet :)

Babyh- Äh, solen kommer till er med, vänta bara =)


Kom ihåg






Trackback