Webcam pic.


Wow, klockan är halv 10 och jag är trött? Kan bero på att jag steg upp flera timmar tidigare än vanligt i morse.. Imorgon händer inte så mycket, ska först till läkaren och få nåt intyg sen hoppas jag att min nya kjol trillar ner i brevlådan, det vore ju himla trevligt. Idag var vi förresten och hämtade alla hjälpmedel till efter operationen (ska operera ryggen den 22 sep) och jesus.. Nu inser jag hur handikappad jag kommer vara efter den. Strumppådragare, pall till duschen, en fristående förhöjd toasits, kryckor, dynor så jag sitter högre, en "plockpinne" osv. Kuuul. Hmm.. Jaja, det är bara att gilla läget.

Nä, nu ska jag försöka komma mig i säng.
Sov gott, kram :)



Kommentarer

Låter som hos mormor när hon ff klarade av att bo hemma. Skönt att ha allt hemma redan nu i alla fall!

» Elin

Du med :)



Och hoppas att det går bra med din operation...!

Ja, jag tycks ha väldigt otur med den där bilen!



Hoppas operationen går bra!

» anna

Men tänk postivt, efter operationen slipper du alla problem som du antagligen har nu! : ) det kommer gå bra.

usch det låter ju inte jättekul. men förhoppningsvis blir det ju bättre i ryggen när allt är över i alla fall =) och då är det ju ändå värt det.

kram!


Kom ihåg






Trackback