Svar på en fråga..

Fin blogg! Vad gör du om dagarna förutom att blogga? :)

Först och främst vill jag bara påminna  om att ni som kommenterar och inte lämnar bloggadress, jag svarar på dem i inlägget ni kommenterat!

Tack så mycket!! =)
Och den här frågan kommer nu och då och jag har fått en drös med nya läsare på senaste tiden så jag tänkte att jag än en gång kan skriva om det här, men jag gör det kortfattat.

Jag har diskbråck som medför att jag har väldigt ont i ryggen och även ett ben (det trycker på en nerv i ryggen) vilket gör att jag inte kan jobba. MEN om ca 3 veckor ska jag få operera ryggen, äntligen. Men tyvärr är rehabiliteringstiden MINST 6 månader och jag kommer måsta gå på kryckor i ca 2 månader så bloggningen kommer tyvärr att få lida rejält av operationen.

Men vad gör jag om dagarna..? Typ ingenting.. kan ju inte göra så himla mycket, är mest bara trött av alla värktabletter. Jag sitter mycket vid datorn, läser bloggar, bloggar själv dah, ser på serier och kikar in nätbutiker. Annars så pysslar jag ibland, provar kläder och sätter ihop outfits. Ibland lyxar jag till det och åker ner på "stan" en sväng för att bara se lite folk. Ibland händer det även att jag hjälper mamma en del med grejer som att lägga in bilder på hennes hemsida osv. Sen på lördagar går jag på loppis, det är veckans höjdpunkt.

Ja, jag har ett rätt så tråkigt liv men efter operationen kan jag förhoppningsvis börja leva igen och göra saker jag vill!! :)



Kommentarer

sv; Ja verkligen! ;)



Lycka till med operationen och hoppas allt går bra! :)

sv:spara spara och åk! :) det är värt varenda öre! :)

kommer bli "tomt" när du inte kommer kunna blogga på länge, men det viktigaste är självklart att du blir bättre i din rygg :)


Kom ihåg






Trackback